Niondeiniondetjugohundrafemton

-När jag har lagt mig för att jag är superduper trött så går min hjärna på helvarv, inuti min hjärna blir det kaos, tankar snurrar runder hela tiden varför är just en sån fråga och jag menar varför allting. Hela tiden när jag möter människor av alla olika klasser i samhället för vi kan inte blunda för klassskillnaden som finns i vårat moderna samhälle då försöker jag finna en förståelse, en förståelse varför människor agerar som dem gör. Varför idioter är idioter osv. i de flesta fall så blir jag förbannad på att människor inte kommer i tid, eller varför dem inte hör av sig när dem inte kommer utan bara skiter i att dyka upp. Det är så respektlöst så det finns inte, då känner jag mig kränkt och lättast att hantera den känslan är för mig att bli förbannad och allt som tillkommer i den arga känslan. Men sen går de runt som ett garnnystan då jag försöker hitta en förståelse för varför den människan agerar så respeklöst, inte alltid de lättaste men de minskar min ilska och föder inte hat. Hat förgör människan och okunskap föder hat.-

Lämna en kommentar